Ako objednať

Kategórie
 
 
 
 
 

Ako objednať

►OBJEDNANIE TOVARU

Predmetom zmluvy je tovar uvedený v kúpnej zmluve (ďalej len "objednávke"). Predávajúci sa zaväzuje dodať len bezchybný a kvalitný tovar spĺňajúci všetky normy a dodržiavať všetky zákonné predpisy platné v Slovenskej Republike.

Kupujúci sa zaväzuje uviesť v registrácii pravdivé a presné údaje a adresu, tiež správny e-mail a tel. číslo. Kupujúci sa ďalej zaväzuje objednaný tovar prevziať a vyplatiť. 

Kupujúci zodpovedá predávajúcemu za finančné škody t.j. náklady spojené s prípravou a zaslaním tovaru, spôsobené neprevzatím tovaru prip. spôsobené nesprávne alebo zavádzajúco vyplnenými osobnými údajmi. Predávajúci si v prípade takejto škody vyhradzuje právo požadovať od kupujúceho pokutu vo výške 50 % z ceny celkovej objednávky. Výzva na zaplatenie tejto pokuty bude zaslaná zákazníkovi e-mailom po prijatí zásielky späť na sklad. V prípade ak zákazník nezaplatí túto pokutu bude mu odobraná možnosť zaslania objednaného tovaru na dobierku. Nepoužitý tovar je možné bezplatne vymeniť do 14 pracovných dní, alebo úplne vrátiť do 14 pracovných dní od prebrania zásielky.

SPOSOB, CENA DORUČENIA, DOBA DODANIA

Tovar Vám zašleme do 3 pracovných dní (v rámci Slovenskej a Českej republiky) od prijatia objednávky o čom bude každý zákazník informovaný prostredníctvom e-mailu.

Tovar Vám zašleme kuriérskou službou GLS. Za tovar platíte až pri preberaní zásielky.

SLOVENSKO: Cena za zaslanie kuriérskou spoločnosťou GLS - 3,99 Eur (kuriér Vás bude kontaktovať formou sms správy a v deň doručenia Vás bude telefonicky kontaktovať). Kuriérovi spoločnosti GLS je možné zaplatiť objednaný tovar buď v hotovosti alebo platobnou kartou.

ČESKÁ REPUBLIKA: Cena za zaslanie kuriérskou spoločnosťou GLS - 4,99 Eur (kuriér Vás bude kontaktovať formou sms správy a v deň doručenia Vás bude telefonicky kontaktovať). Kuriérovi spoločnosti GLS je možné zaplatiť objednaný tovar buď v hotovosti alebo platobnou kartou.

Nad 75 Eur poštovné náklady má zákazník zdarma.

►VÝMENA TOVARU

Objednaný tovar je možné vymeniť za iný tovar či inú veľkosť do 14 dní od prebratia zásielky. Všetky poštovné náklady spojené so zaslaním tovaru na našu adresu hradí zákazník. Zákazník je zodpovedný za odoslanú zásielku. Tovar na výmenu zasielajte v pôvodnom balení, teda tak, ako Vám bola zásielka doručená, bez známok používania na adresu NAKUP, č. 164, 908 73 Veľké Leváre. Tovar na výmenu nezasielajte dobierkou! Za výmenu tovaru vám bude účtovaný poplatok v sume 3,50 eura čo predstavuje poštovné a balné náklady.

Do zásielky priložte kópiu faktúry alebo pokladničného dokladu a vyplnený formulár, ktorý nájdete TU: 

https://www.beststyle.sk/sub/beststyle.sk/images/FORMULAR VYM PDF(1).pdf

Zásielka, ktorá nebude obsahovať formulár pre výmenu tovaru spolu s faktúrou, bude zaslaná späť na adresu z ktorej prišla na náklady zákazníka.

►VRÁTENIE TOVARU- VRÁTENIE PENAZÍ BEZ UDANIA DôVODU DO 14 DNÍ

Vrátiť tovar môžete do 14 dní od prevzatia tovaru na adresu NAKUP, č. 164, 908 73 Veľké Leváre. Akceptujeme len nepoužívaný a nepoškodený tovar! Tovar nezasielajte na dobierku! 

Do zásielky priložte kópiu faktúry a vyplnený formulár, ktorý nájdete TU: 

https://www.beststyle.sk/sub/beststyle.sk/images/FORMULAR V PDF(1).pdf

Peniaze Vám zašleme do 14 dní na číslo účtu uvedené vo formuláry.

Ak nás požiadate o vrátenie peňazí priamo na Vašu adresu spôsobom peňažného poštového poukazu, tak Vám zo zasielanej sumy odpočítame 1 €, (suma, ktorú za túto službu zaplatíme na pošte). 

Zásielka, ktorá nebude obsahovať formulár pre vrátenie finančných prostriedkov spolu s faktúrou, alebo nebude v pôvodnom stave a balení, hygienicky nezávadná bude zaslaná späť na adresu z ktorej prišla na náklady zákazníka.

►REKLAMÁCIE

Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná záruka 24 mesiacov. Prípadné reklamácie sa budeme snažiť vyriešiť k Vašej spokojnosti a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné výrobné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinný ihneď ich nahlásiť našej spoločnosti.

Záruka sa nevzťahuje na:

a) vady zapríčinené nešetrným používaním, 

b) nesprávnym použitím výrobku, 

c) prirodzeným opotrebením, 

d) nesprávnym ošetrovaním. 

Pred samotnou reklamáciou si prečítajte náš reklamačný poriadok.Reklamovaný tovar, prosím, odosielajte na adresu NAKUP, č. 164, 908 73 Veľké Leváre nie na dobierku. Do zásielky priložte kópiu faktúry a vyplnený formulár s popisom reklamácie. Reklamácie vybavíme spravidla do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou spoločnosťou. 

Reklamačný formulár TU: https://www.beststyle.sk/sub/beststyle.sk/images/FORMULAR R PDF(1).pdf

Za prípadnú stratu poštou nenesieme zodpovednosť! 

Tovar, ktorý nám bude zaslaný na dobierku bude vrátený späť na vašu adresu na vaše náklady!

Zásielka, ktorá nebude obsahovať reklamačný formulár spolu s faktúrou, bude zaslaná späť na adresu z ktorej prišla na náklady zákazníka.

V prípade nejasností nás neváhajte kontaktovať výlučne písomnou formou na e-mail : info@beststyle.sk

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia