Často kladené otázky

Kategórie
 
 
 

 

 
 
 
 
Reklamné okno
 
 
 
 

Aká je výška poštovného?

Výška poštovného na dobierku v rámci Slovenska je 4,09. Výška poštovného po úhrade peňazí vopred na bankový účet je v rámci Slovenska 3,89€. Pri objednávke nad 75€ kupujúci poštovné neplatí. Doručnie zásielky prebieha kuriérom spoločnosti GLS.
Výška poštovného do Českej republiky je s platbou vopred na bankový účet 165 CZK.

Aká je dodacia doba?

Vyexpedovanie potvrdenej objednávky (ktorá spĺňa všetky doručovacie údaje) je do 2-3 pracovných dní. Pokiaľ ste si zvolili platbu cez platobnú bránu alebo prostredníctvom úhrady na bankový účet, tovar zasielame po pripísaní peňazí na náš bankový účet.  O odoslaní zásielky ako aj pripísaní peňazí na bankový účet obdrží každý zákazník automaticky e-mail.

Akú veľkosť si vybrať?

Na našej stránke nájdete všeobecnú tabuľku veľkostí TU: Rozmery v nej sú všeobecné, teda nie je možné ich použiť u všetkých modelov. V popise každého produktu nájdete informáciu, kde je uvedený presný /vnútorný rozmer - vnútornú dĺžku v cm/ rozmer daného produktu.

Môžem obuv vrátiť v prípade, že mi nesadne?

Tovar môžete samozrejme vymeniť alebo vrátiť v lehote do 14 dní od prevzatia tovaru v súlade s Obchodnými podmienkami našej spoločnosti.  
LINK/výmena tovaru/:https://www.beststyle.sk/vymena-tovaru/
LINK/vrátenie tovaru/:https://www.beststyle.sk/vratenie-tovaru/

Aká je záručná doba?

Záručná doba trvá 24 mesiacov od dátumu vystavenia faktúry. Reklamácia sa nevzťahuje na poškodenia vzniknuté nosením, napr. zodraté podpätky a podrážky. Súčasťou zásielky s reklamovanou obuvou musí byť doklad o zakúpení tovaru a reklamačný formulár.

Aká je doba na vybavenie reklamácie?

Reklamáciu vybavíme do 30 dní.

Akým spôsobom doručíte moju zásielku?

Zasielky doručujeme prostredníctvom kuriéra spoločnosti GLS. Každý zákazník obdrží od prepravnej spoločnosti informáciu o presnom dni doručenia zásielky. V deň doručenia obdrží zákazník od prepravne spoločnosti GLS SMS správu o čase doručenia zásielky.

Doručujete zásielky aj cez víkend?

Nie, zásielky sú doručované v pracovné dni od 8 - 17 h.

Ako zruším objednávku?

Zrušenie objednávky je možné len ak nie je Vaša objednávka nami potvrdená a nie je v stave ,,vybavuje sa,,
Objednávku ktorá nie je v stave ,,vybavuje sa,, je možné zrušiť e-mailom na info@beststyle.sk

Čo v prípade ak je model vypredaný? Bude ešte následne v ponuke?

V prípade, že je model vypredaný, jeho opätovné zaradenie do ponuky závisí od dostupnosti modelu na sklade u dodávateľa. V prípade dostupnosti je model zaradený do našej ponuky opätovne. V prípade bližších informácií nás kontaktujte na e-mail info@beststyle.sk.

Zasielate zásielky aj do zahraničia?

Zásielky zasielame do Českej republiky s platbou vopred na bankový účet. Bližšie informácie o zaslaní zásielky do zahraničia ako je Rakúsko, Maďarsko, Poľsko, Írsko atď. nás kontaktujte na e-mail info@beststyle.sk

Mám záujem o obuv, je však vypredaná. Môžem si ju rezervovať v prípade že bude k dispozícii?

Obuv je možné si zarezervovať a to tak, že nám odošlete e-mail s požiadavkou na rezeváciu konkrétneho modelu. V prípade, jeho dostupnosti Vás budeme informovať e-mailom.


Bola mi doručena chybná veľkosť alebo druh - čo robiť?

Napíšte nám e-mail a samozrejme výmenu tovaru vykonáme bezplatne.

Môžem si zmeniť adresu doručenia?

Adresu doručenia po vyexpedovaní zásielky nie je možné. Je možné sa dohodnúť priamo s kuriérom ktorý má na starosti Váš rajón o doručení zásielky na inú adresu.

Môžem si zmeniť termín a čas doručenia?

Doručenie na určitý deň je možné dohodnúť s kuriérom /len do 7 dní/ . Čas doručenia nie je možné určiť.

Je možné objednávku prevziať osobne?

Nie, zásielky zasielame prostredníctvom kuréra spoločnosti GLS.

Je možné objednávku vymeniť osobne?

Nie, výmeny tovaru uskutočňujeme výlučne poštou.

Je možné za zásielku zaplatiť platobnou kartou?

Ano, zásielku je možné uhradiť priamo kuriérovi platobnou kartou.


 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia